16 Ağustos 2014 Cumartesi

Teknoloji Tarlası - Açılış



Merhaba Yeni Blogumuzun Değerli Okuyucuları ! :)

Bugün Blogumuzun Bütün Düzenlemelerini Yaptık , eksiklerini hallettik. Artık Allah'ın izniyle yavaş yavaş yazılarımıza tanıtımlarımıza başlayacağız. Kendimi tanıtmayı unutuyordum az daha -_- Adım Ali Samet , 13 yaşındayım. İzmir'de oturuyorum. Son 1 yıldır bu işlerle uğraşıyorum. Bu blog'u açmadan önce HeyGoleyci.Com'da Admin'dim. Hala da adminim. MyBB tecrübem var. Photoshop ile'de az çok ilgilenirim. Yani Photoshop'tan da anlıyorum. 

Bu kadar bilgi yeter gibime geliyor. :) İyi Eğlenceler.. 

1 yorum:

Duyurular

Galeri Bölümünün Açılışı ile birlikte takipçilerimizden de her türlü resim alıyoruz. Sizde resim eklemek istiyorum diyorsanız BURAYA tıklayarak resminizin linkini atabilirsiniz. +18 içerikli resimler eklenmeyecektir.

_____________________________________

Soru ve Önerilerinizi BURAYA tıklayarak bizimle paylaşabilirsiniz.
Blogger tarafından desteklenmektedir.